Härlig dag!
2010-05-15 / 23:13:51 / Allmänt

Idag har jag varit ute hos Emilie på Rödön och ridit en liten tur det var huuur najs som helst!
Jag red på Knixen, en jättesnäll häst!!
Vi red längs Storsjöns strandkant! Härligt
Sen var det en supergod grillmiddag hos brorsan med grillad oxfilé, paprika, sötpotatis, aubergine.. muums!
Där var det totalt 4 hundar :) Neo min systers valp och sen min mammas hundar Leo och Lea och min hund Nele, gräsmattan var full av voffsingar!
Leo en liten taxkille på 10v!
Det blev bus mellan Neo & Leo :)
Så söta!

1 Kommentarer
Caroline:

Men vilken fiiin blogg du har gumman! Åh va mysigt att få rida längs storsjön. LYCKOST!



Kram



SKRIVET DEN: 2010-05-18 KL: 09:54:13 URL: http://zaracaroline.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: